AR PIGI KOSMETIKA GALI BŪTI GERA?

Labas, mieloji,

Dar vienas mėnuo ir dar viena, įvairiais grožio mitais apipinta, grožio naujienlaiškio tema. Klausimo ‘’Ar pigi kosmetika gali būti gera, kokybiška ir efektyvi?’’ GREEN FEEL’S komandos nariai sulaukia bene dažniausiai. Tad laikas atskleisti šią mįslingą grožio industrijos užsklandą ir išsiaiškinti kaipgi yra ištikrųjų. Nieko nelaukus, kartu kibkime nagrinėti temą.

1. MASS-MARKET KOSMETIKA

Visų pirma, kosmetikos kaina atskleidžia, kuriai kosmetikos kategorijai priklauso priemonė. Grožio specialistai yra linkę kosmetiką skirstyti į šias keturias kategorijas:

Mass-market;
Profesionali;
Dermatologinė;
Luxury-premium kosmetika.

Taigi, toliau kalbant apie mass-market kategorijai priskiriamas kosmetikos priemones (šiai kategorijai priskiriama ir GREEN FEEL’S kosmetika) svarbu paminėti, kad jos pasižymi visiems prieinama kaina ir yra pardavinėjamos prekybos centruose, specializuotos kosmetikos parduotuvėse ar vaistinėse. Dažniausias tokios kosmetikos tikslas – esminių funkcijų tenkinimas, t.y. kasdienė odos, plaukų ir burnos priežiūra, drėkinimas, maitinimas, prevencija nuo odos senėjimo bei kova su spuogeliais.

Tikriausiai jau supratai, kad šiai kategorijai priskiriamos kosmetikos priemonės brangiai kainuoti tiesiog negali dėl savo pasirinkto pardavimo kanalo. O dabar kartu aiškinkimės toliau, ar nebrangiai kainuodami produktai gali būti kokybiški ir efektyvūs.

2. CHEMIJOS MOKSLĄ IŠMANANTYS SPECIALISTAI

Kosmetikos kokybė ir efektyvumas priklauso nuo laboratorijos specialistų kompetencijų ir protingai sudėliotos priemonės formulės. Lietuvoje dirbantys ir chemijos mokslą išmanantys specialistai turi visas galimybes augti ir tobulėti profesinėje srityje, važiuoti į tarptautines kosmetikos parodas bei bendradarbiauti su pasaulinį pripažinimą pelniusiais didžiausiais kosmetikos prekės ženklais. Tad pasitikint savo laboratorijos specialistais ir suteikiant jiems galimybes kurti kokybiškas ir efektyvias kosmetikos priemones – galima mėgautis savo kainą gerokai pranokstančiomis kosmetikos priemonėmis. Klausi, ar kokybiški ir efektyvūs ingredientai gali būti pigūs? Dažniausiai ne, bet išeitis yra. Skaityk toliau 

3. DIDESNIS KIEKIS – MAŽESNĖ KAINA

Auksinė kiekvieno verslo taisyklė – kuo daugiau perki, tuo ir kaina mažesnė. Taip yra ir su kosmetikos ingredientais bei pakuotėmis. Užsakant didelius kiekius, gamintojai gauna žymiai geresnę kainą ir kosmetikos priemonę gali pagaminti gerokai pigiau. Tai reiškia kur kas maženses priemonių savikainas, kurios leidžia vartotojui pasiūlyti kur kas mažesnes kainas išsaugant aukščiausią priemonės kokybę.
Kyla klausimas. Jei chemijos mokslą išmanantys specialistai gali sukurti protingą formulę, naudojant aukščiausios kokybės ingredientus PIGIAI, kodėl gi ta kosmetikos kaina kartais taip smarkiai išauga? Tavo dėmesiui – 4 punktas!

4. IŠSKIRTINIS KONSULTANTO DĖMESYS IR GRAŽI PAKUOTĖ = VISKAS ĮSKAIČIUOTA

Jei pagaminti kokybišką ir efektyvią kosmetiką nėra taip sunku, kodėl luxury-premium kategorijos kosmetika yra tokia brangi? Viskas labai paprasta. Juk pirkdama brangiai kainuojančią kosmetiką, Tu susimoki už Tau individualiai skirtą kosnultanto dėmesį, malonų aptarnavimą, išskirtinį ir prabangų priemonės įpakavimą bei reklamą, kurią nuolatos pastebi vartydama savo mėgstamiausią žurnalą ir žiūrėdama mylimą laidą per televiziją.
Žinoma, ne visada šios kategorijos kosmetika brangiai kainuoja tik dėl reklamai skirtų bei itin malonius pojūčius žadančių kaštų, bet ir dėl išskirtinių kosmetikos sudėčių, kurios buvo kurtos ir tobulintos ne vienerius metus. Taip pat, dėl itin prabangių ingredientų ar formulių skirtų spręsti rimtas odos bei plaukų problemas, kurių kasdienai skirta mass-market kosmetika išspręsti negali.

Mieloji, tikime, jog padėjome sugriauti mitą, jog pigi kosmetika negali būti gera. Nepamiršk, jog perkant kosmetiką svarbiausia pasirinkti patikimus kosmetikos gamintojus ir stebėti, kas labiausiai patinka ir tinka Tavo pačios odai ir plaukams. Jie Tau niekada nemeluos.

Pirkinių krepšelis
Scroll to Top